5 juni 2012

Ik ga samenwonen!

Sinds vorig weekend weten ik en mijn vriend dat we gaan samen wonen in Lichtervelde. En we zijn super gelukkig. Want we zijn er meer of klaar voor. Normaal kunnen we begin juli al verhuizen, maar daar heb ik op dit moment nog mijn twijfels over. Zowiezo zal het in de grote vakantie zijn. Gisteren hebben we (of toch ik) voor de eerste keer het huis vanbinnen gezien, en ik kan al niet meer wachten om het wat op te frissen. Het is een oud huis, maar we kunnen er zeker iets leuks van maken. En een supergroot plus punt is dat we een gigantische tuin zullen hebben. Ik kijk er al naar uit om een hondje te halen uit het asiel, maar dat is pas voor later! Vanaf nu hou ik jullie op de hoogte van ons samenwonen. Dit kan je verwachten : Veel foto's, DIY's, interieurtips, inspiratie ...

Ik ben ook meteen in actie geschoten om uit te zoeken welke meubeltjes we meekrijgen van thuis uit.
En dit tv kastje die je op de foto's hieronder ziet moet er aan geloven. Want niks is zo leuker of oude meubels terug in maken met een likje verf.

Als je nog tips hebt omtrent samenwonen mag je ze hier zeker opsommen. Alles is welkom !

En nu nog enkele foto's :


Dit is het huis. 


Dit is het kastje in zijn originele staat




Ik was begonnen met schuurpapier, maar later ben ik dan toch overgeschakeld naar het betere machinewerk.


En dit is het kastje na het schuren.

Hierna volgt nog het verven en het vernissen. Er komt ook nog een leuk papiertje in iedere schuif.
Maar dit kun je allemaal later volgen want ik heb nog geen idee in welk kleur ik het kastje zal schilderen.

Bedankt om dit blogbericht te lezen.

Veel liefs,
PHAE.


3 opmerkingen:

  1. Mooi kastje ! Ben benieuwd naar het resultaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik ben ook benieuwd naar het resultaat. Ik weet nog geen kleur enzo! this moeilijk :) tmoet passen in het interieus en ik weet zelfs ineens niet hoe die er zal uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tips over samenwonen hahaha zo grappig. Gewoon doen... gaat vanzelf en het is superleuk en spannend ('oma' vertelt.... maar ik weet nog heel goed dat ik ging samenwonen met mijn vriend, inmiddels zijn we al 27 jaar bij elkaar waarvan 20 getrouwd). Ik ben benieuwd hoe het kastje gaat worden, oude spulletjes zijn juist leuk, geven enorme sfeer. Maar dat komt wel goed met al jouw rommelmarktschatten!

    BeantwoordenVerwijderen