25 oktober 2012

DIY : Het klein kadotje.

 Ik heb dit leuk ideetje gevonden op pinterest.
Ik raad trouwens iedereen aan om op pinterest te gaan. Super leuke dingen op te vinden.
(volg mij op pinterest : http://pinterest.com/phaedratyteca )

Ik heb van een wc rolletje een klein pakje gemaakt. 
Het is heel simpel, je bekleeft het rolletje met een leuk papiertje. Je duwt de buitenkantjes in, steek er iets leuks in en draai er een strikje rond.
Ziezo, je eigen originele verpakking voor iets kleins ... klaar in 5 min.

Veel liefs,
PHAE.


4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Het ligt hier al klaar tegen dat mijn vriend thuiskomt, er zit iets kleins in voor hem. Zeker haalbaar dus :) En danku x

      Verwijderen
  2. superleuke blog, zullen we elkaar volgen?
    Als jij mij volgt volg ik je terug moet je even in reactie zetten dat je me volgt xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja lijkt me leuk om elkaar te volgen.
    Wij volgen je nu,en wachten op jou!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen